sobota, 23 lipca 2016

Wyzwanie "Zainspiruj się !" #19 "Wakacje nad wodą"

Witajcie, dziś tematem  naszego nowego wyzwania są "wakacje nad wodą"  - czyli wszystko co związane z  plażowaniem , pływaniem, pluskaniem ,itp.





Sponsorem nagrody w wyzwaniu jest sklep Zielone Koty ,który ufundował dla zwycięskiej pracy bon o wartości 50 zł! :)



A tak oto z tym tematem zmierzył się nasz zespół :

kartka Iwony


nerka Asi




breloczek  Marzeny



 

i moja kartka 





Zanim przygotujecie własne prace, uważnie przeczytajcie zasady naszych wyzwań:
1. Na wyzwanie przygotowujemy prace nowe, nie publikowane przed dniem rozpoczęcia wyzwania. Można zgłosić dowolną liczbę prac.
2. Prace powinny być podlinkowane za pomocą "żaby" (podajemy link do posta z pracą na wyzwanie, nie do całego bloga lub link do konkretnej pracy na Waszym profilu na Facebooku, nie do całego profilu).
3. Umieszczamy banerek wyzwania na blogu, wraz z aktywnym linkiem do wyzwaniowego posta. Na profilu na Facebooku, w opisie zdjęcia zgłaszanej pracy umieszczamy link do naszego wyzwania.
4. Na przygotowanie prac macie czas do 20.08.2016 do północy.


UWAGA! Cenimy Waszą pracę, twórcze zaangażowanie i chęć podzielenia się z nami swoim rękodziełem. Dlatego nie usuwamy z listy zgłoszeń prac, które nie spełniają wyzwaniowych wymagań. Jednak zaznaczamy, iż przygotowane niezgodnie z wytycznymi prace nie będą brane pod uwagę przy głosowaniu ani przy przydzielaniu ewentualnych nagród. Bardzo prosimy więc o zwrócenie na to uwagi.

No to... do dzieła! :)







8 komentarzy:

  1. żabka nie działała?? Rozumiem, że można zgłosić jeszcze prace,bo jest jeszcze 20.08?? Jeżeli nie to sorki, to moje prace na Wasze wyzwanie :)
    http://decoartm.blogspot.com/2016/08/na-plazy-przypominajka-do-wyzwania-14.html
    http://decoartm.blogspot.com/2016/08/urodzinowa.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy za komplikacje, nie wiem czemu tak się stało :) pozdrawiam

      Usuń
  2. To ja też wstawię tu, bo do północy mam czas http://udzastii.blogspot.com/2016/08/dzien-plazowicza.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze 5 minut więc i ja zgłaszam tutaj bo żabka nie działa :( http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2016/08/177-pocztowka-z-wakacjii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och u Was była godzina już po północy widzę 😭😭😭😭och nie a u mnie nadal przed północą zaliczycie mi ta wpadkę ?

      Usuń
    2. Dziękuję :* Kochane jesteście !!!

      Usuń
  4. Are you looking for free Facebook Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...