sobota, 23 lipca 2016

Wyzwanie "Zainspiruj się !" #19 "Wakacje nad wodą"

Witajcie, dziś tematem  naszego nowego wyzwania są "wakacje nad wodą"  - czyli wszystko co związane z  plażowaniem , pływaniem, pluskaniem ,itp.





Sponsorem nagrody w wyzwaniu jest sklep Zielone Koty ,który ufundował dla zwycięskiej pracy bon o wartości 50 zł! :)



A tak oto z tym tematem zmierzył się nasz zespół :

kartka Iwony


nerka Asi




breloczek  Marzeny



 

i moja kartka 





Zanim przygotujecie własne prace, uważnie przeczytajcie zasady naszych wyzwań:
1. Na wyzwanie przygotowujemy prace nowe, nie publikowane przed dniem rozpoczęcia wyzwania. Można zgłosić dowolną liczbę prac.
2. Prace powinny być podlinkowane za pomocą "żaby" (podajemy link do posta z pracą na wyzwanie, nie do całego bloga lub link do konkretnej pracy na Waszym profilu na Facebooku, nie do całego profilu).
3. Umieszczamy banerek wyzwania na blogu, wraz z aktywnym linkiem do wyzwaniowego posta. Na profilu na Facebooku, w opisie zdjęcia zgłaszanej pracy umieszczamy link do naszego wyzwania.
4. Na przygotowanie prac macie czas do 20.08.2016 do północy.


UWAGA! Cenimy Waszą pracę, twórcze zaangażowanie i chęć podzielenia się z nami swoim rękodziełem. Dlatego nie usuwamy z listy zgłoszeń prac, które nie spełniają wyzwaniowych wymagań. Jednak zaznaczamy, iż przygotowane niezgodnie z wytycznymi prace nie będą brane pod uwagę przy głosowaniu ani przy przydzielaniu ewentualnych nagród. Bardzo prosimy więc o zwrócenie na to uwagi.

No to... do dzieła! :)







7 komentarzy:

  1. żabka nie działała?? Rozumiem, że można zgłosić jeszcze prace,bo jest jeszcze 20.08?? Jeżeli nie to sorki, to moje prace na Wasze wyzwanie :)
    http://decoartm.blogspot.com/2016/08/na-plazy-przypominajka-do-wyzwania-14.html
    http://decoartm.blogspot.com/2016/08/urodzinowa.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy za komplikacje, nie wiem czemu tak się stało :) pozdrawiam

      Usuń
  2. To ja też wstawię tu, bo do północy mam czas http://udzastii.blogspot.com/2016/08/dzien-plazowicza.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze 5 minut więc i ja zgłaszam tutaj bo żabka nie działa :( http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2016/08/177-pocztowka-z-wakacjii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och u Was była godzina już po północy widzę 😭😭😭😭och nie a u mnie nadal przed północą zaliczycie mi ta wpadkę ?

      Usuń
    2. Dziękuję :* Kochane jesteście !!!

      Usuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...