sobota, 2 listopada 2013

Już za dni parę !!


Wpadam tylko na chwilkę aby przypomnieć o naszym spotkaniu.
Czy twoje zgłoszenie już wysłane?  
Czekamy na Ciebie! 
 Nie martw się, że nikogo nie znasz - spotkasz nowych ludzi.
 Uważasz, że niewiele umiesz? będziesz mieć okazję nauczyć się nowych rzeczy.
Umiesz już wszystko? przyjdź i podziel się tym z innymi  :)

Chcemy się wszyscy spotkać, poznać, zainspirować.
Będą też okazje do przydasiowych zakupów, odwiedzą nas




Pełna oferta sklepów na stronach, można zrobić zakupy z odbiorem na spotkaniu.
Będzie też można zrobić zakupy na miejscu (ale w nieco ograniczonym asortymencie). 
Sprawdźcie jakie  promocje mają dla Was nasi goście :)

Wszystkie szczegóły organizacyjne znajdziecie >>> TUTAJ.

- wyślij zgłoszenie z tytułem SPOTKANIE
( imię, nazwisko, nr telefonu) na adres pomorskie-craftuje.wp.pl; 


Co ze sobą zabieramy?
 tematem spotkania są kartki świąteczne - ale jeżeli nie scrapujesz, nie martw się - przynieś ze sobą inną swoją ulubioną robótkę :)) scrapującym radzimy zabrać:
- nożyczki, linijkę, inne narzędzia jakich używasz
- klej, kosteczki 3D
- mata (jak używasz)
- bazy na kartki
- papier
- ulubione stemple, dodatki w temacie świątecznym

na make&take materiały są sponsorowane,
będzie też można je nabyć dodatkowo drogą kupna



DO ZOBACZENIA.

4 komentarze:

  1. Wysłałam zgłoszenie :) A czy trzeba otrzymać jakieś potwierdzenie? Co ze sobą zabrać?

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzenie wysyłam (choć nie zawsze tego samego dnia); wysłałam też info o tym co trzeba zabrać, dodałam też w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dodałaś info co zabrać po tym jak czytałam posta, bo jak wcześniej to mi wstyd za brak umiejętności czytania ze zrozumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fajnie się zapowiada!!! będę niedaleko!

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...