czwartek, 31 października 2013

POMORSKIE inspiruje ...

Witajcie.
Dzisiaj wracamy z cyklem Inspirujące Pomorze, czyli co się dzieje u nas ciekawego :)

Zajrzyjcie do Marysi - Karmeleiro i zobaczcie jakie różnorodne cuda tworzy!
Tutaj np wspaniały box na Chrzest.


Asia za pomocą pianki i wykrojników prezentuje nam wspaniałe podkładki, 
w kolorach tęczy i nie tylko... ... ech mieć taki komplecik 


Margo wspaniale inspiruje śubnie i gratulacyjnie.


Ola oczarowuje i zaczarowuje wspaniałą szafirową bizuterią.



Kasia zapewnia nam ciepło w postaci szydełkowego szala.


Mam nadzieję że się nie gniewacie za małe "szachu-machu" z Waszymi zdjęciemi?
Już do Was biegnę by o tym poinformować :)
Pozdrawiam ciepło Alexandra ...

6 komentarzy:

  1. Dziękuję! Miło mi, że moja praca znalazła się wśród tak wspaniałych przykładów naszego twórczego Pomorza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło! Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gniewam się absolutnie,cieszę się że mogę inspirować i dziękuję za znalezienie się wśród grona wyróżnionych

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziaki gorące - dziękuję! Mam nadzieję, że do zobaczenia 9 listopada :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...