czwartek, 1 stycznia 2015

Nowa odsłona Pomorze Craftuje

Witajcie w Nowym Roku!

Zgodnie z obietnicą, wracamy do Was w zupełnie nowej formie, z nowym wyglądem i odświeżonym zespołem! :)

Chciałybyśmy, aby w roku 2015 nasz blog rozwinął skrzydła, w związku z tym postanowiłyśmy rozszerzyć naszą działalność na całe Pomorze. Od dzisiaj możecie nas odwiedzać pod adresem http://pomorze-craftuje.blogspot.com :) Postaramy się skupiać tutaj twórców z całego pomorskiego regionu, informować Was o ciekawych wydarzeniach, warsztatach i spotkaniach oraz oczywiście zaprosić Was do nowych wyzwań :)

Jak pewnie już zauważyliście, na naszą "nową drogę" powstał i nowy wygląd bloga - stworzyła go niezastąpiona Ania z Designs Anna Piłat, nowe grafiki są zaś dziełem naszej koleżanki z DT - Ivy. Obu Paniom należą się wielkie podziękowania :)

W nadchodzącym roku będą Was inspirować także dwie nowe projektantki, które dołączyły właśnie do naszego Design Teamu. Poniżej kilka słów o sobie od każdej z nich:

Mam na imię Emilia i jestem zakręconą duszą, która najpierw gada, potem myśli, a z odwrotną kolejnością owych procesów ma już odrobinkę problemu ;). Nałogowo koralikuję chyba już nieuleczalnie, wciąż szukam tego w czym zatracę się na zawsze. Z pasją chomika zaopatruję się w nowe książki, których później często czasu nie mam czytać, a z każdą kolejną obiecuję sobie, że to ostatnia bo pięć innych wciąż spokojnie czeka na swoją kolej. Pomysłów na spędzanie swojego wolnego czasu mam multum, a główny problem wiąże się z notorycznym debetem czasu i kasy na koncie! Aktualnie prowadzę dwa blogi – całościowo manufakturanaskarpie.blogspot.com i połowicznie podrozeziemi.blogspot.com.

Z wykształcenia filolog, z zamiłowania - scrapoholik :) Wielbicielka romantycznych, subtelnych detali, szczególistka. Moje prace znajdziecie na blog.rudolph.pl


Mam nadzieję, że cieszycie się z powrotu PC przynajmniej w połowie tak bardzo, jak my :D

Życzę Wam pomyślności i spełnienia założonych planów w 2015 oraz oczywiście częstych odwiedzin na naszym blogu ;)

Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...