sobota, 11 stycznia 2014

Wyzwanie PG #3 PAPIERKI INACZEJ

Zgodnie z zapowiedzą dzisiaj chciałabym zaprosić Was do kolejnego wyzwania

"PAPIERKI INACZEJ"


Sięgnijcie po papier i użyjcie go w sposób niekoniecznie zgodny z jego głównym przeznaczeniem.
Ja często używam papieru scrapowego do oklejania różnych przedmiotów (jak pisałam w poprzednim poście). Tym razem okleiłam nim puszkę po kakao, powstał zabawny pojemnik na słodkości lub herbatę.


Kasia z Lawendowa z zrobiła zawieszkę w kształcie parasolki z papieru gazetowego



z wy jak użyjecie papieru?
Ważne aby NIE były to prace typowo scrapbookingowe - czyli kartki, notesy, albumy, LO, tagi itd.
Poszukajcie dla swoich papierków nowego zastosowania :)

Linkujcie zdjęcia swoich prac pod tym postem, a na zwycięzców czeka nagroda przygotowana przez 



zestaw przydasiowy, który zapewne przyda się każdej kreatywnej osobie :)




3 komentarze:

  1. Piękna puszka! Mam nadzieję, że moje drewniane pudełko kwalifikuje się do wyzwania...

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ktoś już też zauważył chochlika w dacie wyzwania ?????

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...