piątek, 24 maja 2013

Zainspiruj się #6 GEOMETRYCZNIE

Dziś chciałabym zaprosić was do naszego kolejnego wyzwania 
z serii "zainspiruj się!" Na tapecie figury geometryczne: 
KOŁO ... TRÓJKĄT ... ROMB ... TRAPEZ a może bardziej klasycznie 
KWADRAT I PROSTOKĄT ??? To zadanie dla was. 
Ale nie ukrywam, że licze tu na wasze niekonwencjonalne pomysły 
i podejście do tego tematu ... nie bądźmy banalni ;) 

Tym bardziej, że mamy dla was wyjątkową niespodziankę. 
Nasza koleżnka z DT Mała Osa niedawno "wypuściła" na rynek wspaniałą kolekcję 
tekturek w tym cudowną kolekcje PasteLOVE, którą bedziecie mogli WYGRAĆ !!! 
Jest więc o co powalczyć ...

Dla jasności. Zdanie polega na wykonaniu dowolnej pracy z uwzględnieniem 
JEDNEJ wybranej prze siebie FIGURY GEOMETRYCZNEJ ( np KOŁO).
Powinna stanowić ona dominującą część waszej pracy.
Można zgłosić kilka prac na wyzwanie, ale muszą być "nowe".



I prace naszego DT w bardzo ograniczonym składzie ;)

Ki "życzenia" na okrąło ...


DecoRose romantycznie w kwadracie ...


 ... ale to nie koniec. W wyzwaniu wsparcie dały nam aż CZTERY gościnne projektantki.
I tu pozwole sobie oddać głos im :D Zobaczcie jak one podeszły do tego tematu.

zwycięzca poprzedniej edycji "zainspiruj się!" floressy
" ... moje koło jest oponką :) pełną słońca i blasku w odcieniach
bursztynu, propozycją na letnią plażę ..."


zwycięzca poprzedniej edycji "zainspiruj się!" ArtNowa24
"Nie przepadam za geometrycznymi wzorami. Zaczęłam zastanawiać się jak przerobić ten temat. Zaprzyjaźnić się z nim, ujarzmić matematyczne figury. Zajrzałam do mojego pudełka przydasiowego i mnie olśniło. Metki od ubrań okazał się być idealną prostokątną, bazą. Teraz wszystko stało się jasne i przyjazne. Temat potraktowałam w nie-dosłowny sposób. Prostokąty wydzierałam, zgniatałam, wydzielałam z istniejącej przestrzeni. Powstał taki oto malutki domek. Dobrze się bawiłam. Czego i Wam życzę ;)"


zwycięzca wyzwania specjalnego "Roczek" Szydełkiem w oko
"Uwielbiam biżuterię ręcznie robioną, niepowtarzalną - a kółka nieodmiennie kojarzą mi się właśnie z tym tematem :) "Naszyjnik" powstał z kółek różnej wielkości, a że uwielbiam recykling wykorzystałam te, które miałam już w domu. Kółeczka zostały obrobione na szydełku muliną, połączone i gotowe :)


wyróżniona w wyzwaniu "Roczek" IWA
Wybrałam koło, bo to najkształtniejsza figura geometryczna. I pasowało do rozśpiewanego buziaka mojej córci :-) Przygotowałam kilka kół, niektóre ozdobiłam papierową koronką i to one stanowią podstawę scrapa. Żeby nie było za bardzo clean&simple dodałam kwiatki i guziki i oczywiście przeszycia maszynowe, bo bez nich jak zwykle wszystko wydawało mi się jakieś takie niedokończone. Wybrane elementy nakleiłam warstwowo na taśmie piankowej, a napis zwieńczył dzieło. :-)


na koniec ... nasza kropka nad "i" i LO autorstwa Sylki


Na wasze prace czekamy do 14 czerwca.
Nie zapomnijcie o naszym banerku PC ;)

---

Sponsor wyzwania I KROPKA i nagroda ...
zestaw ramek z kolekcji PasteLOVE :D cudne są - nie ???



4 komentarze:

  1. nie mam takiej wyobraźni chyba i tym bardziej Tobie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły i świetne wykonanie - gratuluję projektantkom i uczestnikom wyzwania ^^

    Pozdrawiam
    Ingree

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...