czwartek, 5 lutego 2015

PKP... czyli Pomorskie Kobiety Przedsiębiorcze. Beata Zagórska

Za oknem chłodno i zimowo, więc my zabieramy Was dzisiaj do ciepłego, przytulnego miejsca pełnego cudownych, kolorowych przedmiotów uszytych z pięknych tkanin. Do miejsca bardzo kobiecego, romantycznego, bardzo w stylu country i shabby :) Dzisiaj zabieramy Was do... Kwidzyna, gdzie znajduje się pracownia i sklep naszego Gościa, którym jest w tym miesiącu Beata Zagórska prowadząca sklepy internetowe Scrapgaleria i Home Boutique oraz fantastyczny blog o tej samej nazwie. Jeśli jeszcze nie znacie Beaty i Jej twórczości, najwyższy czas to zmienić ;)


Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?


Moja przygoda zaczęła się bardzo wcześnie. Rękodzieło towarzyszy mi od najmłodszych lat, już jako mała dziewczynka zgłębiałam tajniki haftu, szydełkowania, robienia na drutach, szycia, rysowania, malowania, klejenia, pieczenia ciast i mnóstwa innych przydatnych zajęć dzięki mojej cioci. Była ogromnie utalentowaną osobą, prawdziwą artystką i miałam naprawdę wielkie szczęście, że mogłam się od niej uczyć. Dziś wiem, że umiejętności, które wtedy nabyłam, bardzo pozytywnie wpłynęły na moje dalsze życie :)

 


Ostatnio najbliższe Twojemu sercu jest chyba szycie… dlaczego właśnie to?


Bo tkaniny dają naprawdę nieprawdopodobne możliwości tworzenia. Kolory, faktury, wzory – to wszystko sprawia, że moja wyobraźnia działa, a ręce rwą się do pracy :) Poza tym niedawno przeprowadziliśmy się do nowego domu, więc mogę teraz bez ograniczeń szyć poduszki, podkładki, maskotki i całe mnóstwo innych dodatków :)


Jak powstają Twoje prace? Czy jest coś, czego absolutnie nie może zabraknąć w Twoim warsztacie?


Stosuję zasadę, że jeśli traktuje się jakieś zajęcie czy hobby naprawdę poważnie i podchodzi do niego z sercem, to trzeba inwestować w odpowiednie narzędzia, materiały, urządzenia, itp., dlatego też w moim warsztacie nie może zabraknąć fachowej literatury czy narzędzi, które ułatwiają pracę i pozwalają na osiągnięcie profesjonalnych efektów. Dla mnie bardzo ważna jest jakość – począwszy od narzędzi, którymi się posługuję, a skończywszy na wykończeniu moich prac.



Twoje szyciowe prace są pełne kobiecości, pięknych kolorów i ciepła… Gdzie szukasz inspiracji do ich tworzenia? Czy jest ktoś, kogo prace podziwiasz, kogo twórczością się inspirujesz?


Od dawna jestem zauroczona produktami i twórczością Tone Finnanger, której zawdzięczamy Tildę :) Podziwiam ją za wyjątkowy talent do tworzenia rzeczy w romantycznym i wyjątkowo kobiecym stylu. Poza tym kocham przedmioty vintage za niepowtarzalne historie, które potrafią opowiadać :) Staram się otaczać na co dzień przedmiotami z duszą, bo są dla mnie źródłem inspiracji.

 


Twoja miłość do rękodzieła stała się także pomysłem na życie. Jak powstała Scrapgaleria? Co znajdziemy w Twoim sklepie internetowym?


Scrapgaleria powstała spontanicznie dzięki wsparciu mojego wspaniałego męża – bez jego siły i entuzjazmu nie byłoby absolutnie niczego :) Po prostu chciałam spróbować swoich sił w roli „właścicielki sklepu” i dziś bardzo cieszę się z tej decyzji. Naprawdę wiele dzięki temu się nauczyłam :) W Scrapgalerii sprzedaję materiały dla takich osób jak ja – pasjonatów rękodzieła. 
   
 

Prócz Scrapgalerii prowadzisz jeszcze jeden sklep - Home Boutique, a oprócz tego blog o tej samej nazwie pełen pięknych inspiracji dla domu, Twoich prac i cudownych zdjęć. Opowiedz nam trochę o tym projekcie :)


Home Boutique powstał, bo od dawna ciągnęło mnie do urządzania, upiększania i zmieniania wnętrz. Chciałam mieć dostęp do pięknych przedmiotów i dzielić się nimi z osobami, które czują klimat retro, vintage, rustykalny, skandynawski czy francuski. Blog natomiast to takie miejsce, w którym staram się uwieczniać moje artystyczne poczynania. Bardzo się cieszę, że dzięki niemu mam kontakt z osobami o podobnym poczuciu piękna, estetyki i podobnej wrażliwości. To bardzo cenne :)



Jakie masz dalsze plany związane z rękodziełem i sklepami, które prowadzisz? Czy możesz nam zdradzić, czego mogą spodziewać się Twoi Klienci w najbliższej przyszłości?


Planów i marzeń mam chyba więcej niż czasu na ich realizację ;) Obecnie pracuję nad stworzeniem czegoś w rodzaju marki dla prac, które wykonuję. Będą miały własne logo i nazwę: „Pracownia na poddaszu.” Nazwa pochodzi od mojej nowiutkiej, pięknej pracowni, w której w wolnych chwilach oddaję się twórczej pracy :) A jeśli chodzi o sklepy, na pewno będę dalej poszukiwać ciekawych produktów dla domu. Zamierzam się też bardziej skupić na ofercie marki Tilda, żeby zakres oferowanych przez nas produktów był szeroki, bo wiem, że wielbicielek Tildy w Polsce nie brakuje :)



Prowadzenie dwóch sklepów, bloga i przygotowywanie prac na pewno zajmuje Ci sporo czasu… Co robisz, kiedy nie zajmujesz się właśnie tym? Jak najchętniej spędzasz czas? Jakie są Twoje najlepsze sposoby na relaks?


Jestem domatorką i uwielbiam spędzać czas w domowych pieleszach. Zawsze znajdę sobie jakieś zajęcie, a odkąd mieszkamy w nowym domu, nawet sprzątanie sprawia mi radość ;) Mój sprawdzony sposób na relaks to spędzanie czasu wspólnie z mężem. Niezależnie od tego, czy pracujemy wspólnie nad jakimś projektem, zawieszamy lampy, planujemy ogród, czy po prostu leniuchujemy przed telewizorem, dla mnie nie ma lepszego lekarstwa na stres i zmęczenie :)



Jeśli chcecie jeszcze bliżej poznać Beatę i Jej piękne prace, zapraszamy serdecznie na Jej blog --> klik, klik
Wszystkich fanów szycia i pięknych tkanin zapraszamy na zakupy do Scrapgalerii --> klik, klik
A miłośnicy ręcznie wykonanych przedmiotów dla domu powinni koniecznie odwiedzić sklep Home Boutique --> klik, klik




Dziękuję bardzo Beatce, że zgodziła się przyjąć nasze zaproszenie :) Cieszę się, że miałam okazję Ją poznać, bo to naprawdę niezwykle ciepła, sympatyczna osoba, a do tego zdolna i przedsiębiorcza kobieta :) 


Jeśli tak jak mnie zauroczyły Was prace naszego Gościa, na naszym blogu znajdziecie przygotowany przez Beatę i Kasię - Artnowę fantastyczny tutorial na walentynkowe dekoracje --> klik, klik


To na pewno nie nasze ostatnie spotkanie z Beatą. Razem z naszym Gościem przygotowałyśmy dla Was jeszcze jedną niespodziankę... ale o tym dowiedzie się za jakiś czas ;) 

2 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem profesjonalizmu

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne, piękne prace. A szyciatka wprost przesymatyczne!

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...