wtorek, 3 lipca 2012

Craft mapka #2 - wyniki ... i o zlocie słów kilka

Oj, z opóźnieniem wystawiamy te wyniki - przepraszamy! 
Ale to wszystko przez zamieszanie związane z V Ogólnopolskim Zlotem Scrapbookingu 
- o którym będziecie mogły poczytać za chwilkę.
Tymczasem jednak, nie przedłużając, chciałabym podziękować wszystkim 
biorącym udział w mapkowym wyzwaniu - Wasze prace były fantastyczne!
Tym razem postanowiłyśmy wyróżnić dwie osoby:

Sabkę


oraz Janis


GRATULUJEMY!
I prosimy o poczęstowanie się bannerkiem:


Niezastąpiony Random pomógł nam również wylosować osobę, 
do której powędrują letnie papierki, a jest to... ... FOX!



GRATULUJEMY i prosimy o kontakt mailowy :)

Zachęcamy też do udziału w aktualnie trwających wyzwaniach! :)

A za nami jest już V Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu. 
I okazało się, że POMORSKIE też zlotowało! 
Na zlocie obecne były nasze dwa trójmiejskie sklepy - Scrappasja i Craft4You, 
widziałyśmy też sporo znajomych twarzy - była Anai, Pejtoon, Karmeleiro... 
czego niestety nie uwieczniliśmy na fotografiach.

Konstancja8 i ja, zuzanka, przedzierałyśmy się przez miejską dżunglę 
w poszukiwaniu Nowego Fortu, dzielnie uczestniczyłyśmy w warsztatach
 i zwiedzałyśmy zlotowe stoiska :)





Na zlocie spotkaliśmy też sponsorującą nasze wyzwania ekipę sklepu Wycinanka
którą oczywiście serdecznie pozdrawiamy :)



Fantastyczna impreza, mam nadzieję, że w przyszłym roku pojedziemy tam większą ekipą :)
A tymczasem dojrzewa we mnie chęć organizacji spotkania scrapowego - chętne osoby chciałabym zaprosić do udziału w ankiecie, w celu określenia najlepszego terminu (na razie oczywiście ORIENTACYJNEGO :) )

5 komentarzy:

  1. Strasznie cieszę się z wygranej! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuję za wyróznienie w wyzwaniu. Dopiero teraz zobaczyłam, bo złosliwośc rzeczy martwych dopadła mój komputer. Gratuluję Janis i FOX!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomorski zlot? O tak, tak, tak!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z żoną swojego męża!!! Byłabym przeszczęśliwa!!! :) Mam wakacje, więc praktycznie każda niedziela mi odpowiada, a w ogóle mam nadzieję, że znajdzie się miejsce dla scraperki - zupełnej amatorki??? ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...