piątek, 20 lipca 2012

Zainspiruj się! #2

Witajcie w ten piątkowy poranek! 
Pomorska załoga nieco uszczuplona przez urlopowe 
rozjazdy wita Was nie mniej serdecznie niż zazwyczaj.
Dzisiejsze wyzwanie zaproponowała Patrysha - a zainspirować ma nas ta piosenka:





Mam nadzieję, że znajdziecie w tym utworze mnóstwo twórczych impulsów 
do działania! Tymczasem pokazujemy, co zrodziło się w naszych głowach:

Nasza Gościnna Projektantka, Klaudia (Kszp) oczarowała nas niezwykłą, pełną kolorów kartką:


Patrysha zrobiła kolorową, pozytywną zawieszkę:


Ja postanowiłam stworzyć rozkwitającą kopertówkę:



A Sylka wyczarowała śliczny bukiecik:



Przy okazji dodam, że jeśli spodobała Wam się ta niesamowita 
kwiatowa kompozycja, Sylka już na początku przyszłego tygodnia 
zaprezentuje Wam sposób jej wykonania. Fajnie, nie? :)

Na Wasze prace czekamy przez kolejne dwa tygodnie, 
czyli do 2 sierpnia. Wyróżnione osoby zaprosimy do gościnnego 
projektowania w następnym wyzwaniu z cyklu "Zainspiruj się!".


5 komentarzy:

  1. ooo... piosenka naprawdę mnie zainspirowała, nie mówiąc o Waszych cudownych pracach, już mam pomysł, siadam i robię ;))

    dziękuję Wam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka superowa - taki zaczarowany ogród w wersji XXI wieku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, świetna inspiracja, a te latające toż to żurawie origami ( a myślałąm, że motyle;), klasyczne:))) Oj mam nadzieję, ze uda mi się coś zdziałać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nie znałam tej piosenki - jest naprawdę inspirująca :) Już nie mogę doczekać się TUTORIALA!!!! no i pozdrawiam zdolne panie które również inspirują swoimi pracami ..

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...