piątek, 29 czerwca 2012

Żyj kolorowo #3 - MORSKA BRYZA

Witajcie kochani! Jesteście gotowi na kolejne wyzwanie kolorystyczne? :)
Dzisiaj chcemy Wam zaproponować stworzenie DOWOLNEJ pracy w kolorach bieli i błękitu:)

Na Wasze prace czekamy do 12 lipca, linkujcie je pod tym postem.
Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy kilka prac a ich autorki
 nagrodzimy naszym banerkiem oraz zaprosimy do gościnnego projektowania
w następnej edycji wyzwania:)

A oto odrobina inspiracji od naszych gościnnych projektantek oraz od naszego zespołu:

 Miraq




 Sylka








Życzymy Wam kochani słonecznego i kreatywnego weekendu!!!

DT Pomorskie Craftuje

8 komentarzy:

  1. Jako, że morska bryza "otacza" mnie prawie z trzech stron - nie mogę nie stanąć do wyzwania. Pozdrawiam serdecznie cały zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wyzwanie:)mam nadzieje, że zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega blue! :D Dołączam się i mam nadzieję, że mój skrap jest wystarczająco blue :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodziłam się i mieszkam nad morzem, niestety jako skrajny zmarźlak szukam morza gdzie nie sinieją mi usta gdy zamoczę stopę...stąd "Chorwacja - moja miłość"

    OdpowiedzUsuń
  5. Coprawda trochę czerwonego się wkradło ale mam nadzieję, że to mnie nie wyklucza :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja na ostatnią chwilę się dołączę z moją broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też głaszam moją bransoletkę Morskie Oko w ostatniej chwili, ale myślę że idealnie pasuje do tematu, pozdrawia joasia&art

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...