poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Pomorskie inspiracje

Witajcie, zebrałam dziś dla Was kilka wspaniałych prac  - które nie bez trudu wybrałam spośród wielu na Waszych blogach. Odkryłam przy okazji,że duża część z Was chyba wypoczywa na wakacjach także od scrapowania,bo  na wielu blogach wpisy urywają się w połowie czerwca :D  Mam nadzieję,że po wakacjach wszyscy wrócą do swojej pasji z nowymi siłami i pomysłami :) A tym , którzy nadal dłubią ,dziergają , kleją i szyją nawet w wakacje,gratuluję wytrwałości i pracowitości! 
Na deser zapraszam do pooglądania kilku  lipcowych prac z Pomorza! :)


































pozdrawiam serdecznie! 





7 komentarzy:

  1. Te rozkładane kartki niespodzianki są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło znaleźć się w tak zaszczytnym gronie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Było to ciekawe wyzwanie, połączyć dawną pasję - origami, z aktualnym - scrapbookingiem i mixed mediami :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za umieszczenie mojego pudełka wśród tylu pięknych prac :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. I mój wianek znalazł się wśród inspiracji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, mój box! :) Dziękuję za uznanie :)))) Pozdrawiam, Kama

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...