piątek, 18 grudnia 2015

Inspiracje z neta - "Ale bombaaa!"

                                                                          Witajcie :)
Dziś pokażę Wam wspaniałe ozdoby choinkowe , które odnalazłam w sieci , stworzone przez wspaniale artystki.Bombki , gwiazdeczki , serduszka i inne inspiracje pasujące do naszego ostatniego wyzwania.Popatrzcie sami :




                                                                             Dina



















Zapraszam do udziału w wyzwaniu i pozdrawiam przedświątecznie:)



5 komentarzy:

  1. Witam, jest mi niezmiernie miło, że zostałam zauważona i znalazłam się w gronie wspaniałych Artystek :)
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za wyróżnienie.
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za wyróżnienie.
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you for sharing my decorations!

    OdpowiedzUsuń
  5. ...przeczytałam komentarz na swoim blogu i przyszłam pooglądać gdzie to wywiało moje serduszka:-)
    A tu pomorze! no to dolny śląsk pozdrawia pomorze

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...