poniedziałek, 28 grudnia 2015

Craftowe CV - Gosina Paper Art

Witamy Was po Świętach Bożego Narodzenia. Na dzisiaj przygotowałyśmy dla Was, kolejny post z serii Craftowe CV, w którym tym razem macie okazję zapoznać się z Gosina Paper Art :)

1. W craftowym świecie znana jestem jako Gosina Paper Art.
2. Moje prace znajdziecie na http://gosinart.blogspot.com
3. W życiu codziennym jestem nauczycielką.
4. Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam trochę ponad 2 lata temu.
5. Moje ulubione dziedziny/techniki rękodzielnicze to quilling i cardmaking.
6. Jedna z najwcześniejszych prac, którą pokazałam „światu” to magiczne pudełeczko świąteczne:



7. Craftuję bo to kocham.
8. Jak wygląda Twoje miejsce pracy? Jest w nim okropny bałagan :)
9. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie craftowania/scrapowania to papier, nożyczki i świecidełka (dżety, perełki itp.).
10. Najchętniej tworzę kartki i pudełka.
11. W swoich pracach najczęściej inspiruję się kolorystyką papieru, często aby użyć określonego wzoru zmieniam całą koncepcję pracy.
12. Moim craftowym „guru” jest Dawn Griffith.
13. Moje trzy ulubione kolory to błękit, róż i brąz.
14. Najlepszym sposobem na brak weny jest według mnie przejrzenie wcześniejszych prac i długi spacer w lesie ( niekoniecznie w tej kolejności :) ).
15. Moje marzenia związane z craftowaniem to zakup Big Shota… :)
16. Moje trzy ulubione prace to:

Urodziny Fajnej babeczki - box urodzinowy w pastelowej tonacji, ozdobiony perełkami w płynie i półperełkami.



Imieninowe pudełko z kopertą - połaczenie Quillingu z craftowaniem z wykorzystaniem jasnych, intensywnych i energetycznych kolorów :)



Corner Folded Card - kartka imieninowa w trochę innej odsłonie, dość cukierkowa ale nie przesłodzona.



17. Kiedy nie craftuję to lubię czytać książki.
18. Moje życiowe motto to: Robię to , co kocham, bo inaczej szkoda życia!

I tym optymistycznym akcentem kończymy dzisiejszego posta :)

Jeśli jesteś chętna/chętny na wzięcie udziału w naszym nowym cyklu Craftowe CV skontaktuj się ze mną mejlowo - Pomorze Craftuje <pomorzecraftuje@gmail.com> lub Emi Lia <manufakturanaskarpie@gmail.com> :)

Pozdrawiam serdecznie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...