środa, 22 czerwca 2016

Craftowe CV

Witajcie. Dzisiaj debiutuję w Craftowym CV, ale chciałabym abyście poznały fantastyczną osobę, creatywną, zdolną i ciekawą różnych technik. Nie boi się eksperymentować, a wręcz rządna jest nowych doświadczeń. 
A sama o sobie mówi cyt: "Jestem niespokojną duszą, która ciągle poszukuje nowych technik i wyzwań. Ciągle natykam się na nowe dziedziny rękodzieła, które mnie fascynują, pozwalając stworzyć coś niebanalnego. Mam ogromną satysfakcję, gdy mogę się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności"
Ania
Tak odpowiada na moje pytania:

1. W craftowym świecie - wszystko jest możliwe, wystarczy tylko spróbować!
2. Moje prace znajdziecie na blogu http://mana-j.blogspot.com
3. W życiu codziennym jestem pracownikiem korporacji, matką polką, która siada wieczorem przy maszynie zamiast przed telewizorem
a oto i narzędzie pracy
4. Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam jako dziecko, gdy mama nauczyła mnie robić na drutach, szydełkować i szyć. Do dzisiaj pamiętam pierwszą suknię balową dla lalki. Uszyłam ją z czegoś organzopodobnego, ale nie obrębiłam brzegów, więc niestety szybko się porozchodziła w szwach :)
5. Moją ulubioną dziedziną rękodzieła jest obecnie szycie, ale zaczynałam od filcowania, trochę liznęłam decoupagu i scrapbookingu. Na dłużej zatrzymałam się przy koralikach. Od czasu do czasu wracam też do drutów i szydełka. Od jakiś dwóch lat króluje u mnie szycie, bo daje niesamowitą satysfakcję, szczególnie gdy widzę dzieci noszące moje uszytki!

6. Craftuję, bo szkoda mi czasu na oglądanie telewizji :) A tak na poważnie, to potrzebuję odskoczni od prozy dnia codziennego. Stworzenie czegoś od podstaw, własnymi rękami pozwala się zrelaksować i nieźle podładować akumulatory :)
7. Jak wygląda Twoje miejsce pracy? Oh, to po prostu kąt w sypialni :) Mam małe biurko, na którym ledwo mieszczą się maszyny i muszę je co chwila przesuwać, żeby coś uszyć. Ale to i tak postęp, bo do niedawna cały majdan rozkładałam na blacie w kuchni, skutecznie utrudniając życie sobie i reszcie domowników.
pracownia
8. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie craftowania to: czas, wena i satysfakcja z własnego dzieła :)
9. Najchętniej tworzę dla swoich dzieci




10. Moje trzy ulubione kolory to niebieski, turkusowy i błękitny :)
11. Jedna z najwcześniejszych prac, które pokazałam „światu” to filcowe korale
12. Najlepszym sposobem na brak weny jest buszowanie w necie - inspiracje atakują zewsząd!
13. Moje marzenia związane z craftowaniem to własna pracownia
14. Moje trzy ulubione prace to sutaszowe kolczyki - noszę je do dzisiaj
 delikatna chusta na drutach
 bluza dla córki, w której ma niesamowite zdjęcia

15. Kiedy nie craftuję, lubię spędzić czas z rodziną
16. Moje życiowe motto to: nie ma rzeczy niemożliwych!

Dziękuję Aniu :)

 Jeśli chcecie znaleźć się w naszym Craftowym CV musicie umieścić na swoim blogu banerek Pomorze Craftuje oraz zapisać się do naszej bazy Pomorskich Crafterek.(w prawym górnym rogu bloga)
 Zapraszam serdecznie. Pokażcie się!!! Odwiedzam każdy blog i często wybieram prace z tej bazy do co miesięcznych inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...