piątek, 18 września 2015

Wakacyjne wspomnienia - inspiracje z internetu

 Witam :)

Temat wakacyjnych wspomnień jest bardzo wdzięczny , przyjemny i daje tak szerokie pole do
artystycznego wyżycia się ;) , że chyba nikomu w tym temacie inspiracji nie brakuje ;)
Niemniej , wyszperałam dla Was kilka fantastycznych  prac z neta ; popatrzmy , jak temat wakacyjnych wspomnień potraktowały  inne scraperki  :) :




                                                          Marta Debicka
                                                 stworzyła słoneczny layout








przygotowała apetyczną letnią dekorację stołu , która sama w sobie może służyć jako moodboard..:)





zrobiła śliczny album na zdjęcia z wakacji 





 inspiruje layoutem z wakacyjnym zdjęciem







zrobiła folder na CD z wakacji








proponuje album , ale w nieco innej formie :







stworzyła wspaniały layout ...







 a Dina Herzog...

... jeszcze inny mini - albumik :









zrobiła przepiękny scrap pod tytułem " Lato " :






Przepiękne prace , na pewno oglądało się z przyjemnością i  mam nadzieję , że Was zainspirowały :)

Jeśli tak - to do dzieła ! :) 

Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

Serdecznie pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, że ktoś uznał moją pracę za inspirującą i się tu znalazła- dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Twój layout jest tak piękny i przy tym wspaniale odpowiada tematowi , że po prostu musiał się tu znaleźć ! :)

      Usuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...