środa, 16 maja 2012

Kurs na ozdobną... szpulkę!


Dzisiaj chciałybyśmy zainspirować Was przez fantastyczny, 
recyklingowy pomysł Ani z bloga Twórcze zmagAnia.
Ania jest wszechstronnie utalentowaną pomorską crafterką - 
oprócz scrapowania zajmuje się również malarstwem, filcowaniem i tworzeniem biżuterii. 
Zapraszam Was serdecznie na jej bloga, gdzie możecie bliżej poznać ją i jej dzieła!

 

Ania-Adalira podzieliła się z nami swoim pomysłem 
na ozdobienie szpuli po tasiemce - a ja, nie przedłużając, oddaję jej głos :) 
 
"Potrzebne materiały:
- szpulka po tasiemce,
- papier do owinięcia szpulki,
- papier ozdobny
- kwiatki, ćwieki i inne cuda
- taśma dwustronna, klej, nożyczki

 

Przycinamy piały papier i owijamy szpulkę. 
Długość dowolna. Do tego celu posłużył mi papier z rolki do kas fiskalnych.
 

Zabezpieczamy szpulkę z przyklejonym papierem gumką i "gotujemy się" 
do ozdabiania. Wycinamy krążki z ozdobnego papieru, przyklejamy.



Dodajemy ozdoby, obwiązujemy sznureczkiem. THE END :)
  

Tak wygląda moja szpulka.
 

Prawda, że prosta sprawa :)
Teraz tylko trzeba polować na szpulki... wiadomo wszystko się przyda."

Mam nadzieję, że ten kurs zainspiruje Was do wykonania 
nowatorskich i oryginalnych craftowych dzieł :)
Jeśli macie pomysł na fajny kurs i chcielibyście się nim podzielić 
również z czytelnikami pomorskiego bloga - zapraszamy do kontaktu!


8 komentarzy:

  1. Wspaniały kursik, piękna szpulka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ech ja jednak nie mam siły do tego sklejania;/
    doszedł meil z adresem?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pieknie to wygląda - super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to moja szpula zrobiona ponad rok temu:

    http://zakreconaja.blogspot.com/2011/02/szpula.html
    Pozdrawiam Pomorzanki:)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...