czwartek, 6 marca 2014

Wyzwanie PG #4 PAPIEROWA WIKLINA INACZEJ

W tym miesiącu naszym Gościem jest Maggii - mistrzyni w wykonywaniu prac techniką papierowej wikliny. O naszym Gościu możecie poczytać tutaj --> klik, klikA dziś Maggii ma dla Was przygotowane przez siebie wyzwanie :-)


PAPIEROWA WIKLINA INACZEJ…





Zapraszam do wyzwania związanego z ukochanymi przeze mnie rurkami gazetowymi i zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi.

Chciałabym zachęcić Was do stworzenia pracy o tematyce nawiązującej do Wielkanocy z … rurek gazetowych.

Sposób na ich skręcenie znajdziecie u mnie na blogu:
I najważniejsze:Wasza praca nie może być klasycznie wyplatana!!

 Znajdźcie i pokażcie sposób na ozdobę czy przedmiot użytkowy wykonany z rurek papierowych  bez ich zaplatania!Ponizej kilka przykładów takich prac wykonanych przeze mnie z gazetowych rurek w których nie korzystałam ze splotów wikliniarskich





Z niecierpliwością czekamy na Wasze pomysły – wierzę w  Wasza kreatywność – niech to będzie coś świeżego i niepowtarzalnego! Wygrana praca zostanie nagrodzona filmem instruktażowym na płytce CD dotyczącym plecenia z papierowej wikliny:

Do wyboru kurs podstawowy:



Lub zaawansowany:



Na Wasze prace czekamy do 21 marca do północy. 

Zanim jednak zabierzecie się za skręcanie papierowych rurek, zerknijcie wpierw do regulaminu wyzwań PC --> klik, klik

3 komentarze:

  1. O kurczę! Może być ciężko........Wyplatać trochę umiem, ale nie wyplatać ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite.... też się pasjonuję rękodziełem, ale to jest cudne! Zapraszam do siebie http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam moja pracę http://bejbak.blogspot.com/2014/03/014-kartka-z-torcikiem.html

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...